جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
از سرگیری فعالیت آموزشی دانش آموزان کرمانشاهی با پایان تعطیلات
کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از سرگیری فعالیت آموزشی دانش آموزان کرمانشاهی با پایان تعطیلات خبر داد.

مجید یزدان پناه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت آموزشی دانش آموزان از امروز مانند گذشته در شبکه شاد ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به شیوع بیماری کرونا برای بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهیم بود.

وی افزود: مدیران و معلمان در مدارس استان کرمانشاه حضور دارند و دانش آموزان می‌توانند در کلاس‌های رفع اشکال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود در شهرها با شرایط آبی و زرد کرونایی به صورت اختیاری حضور پیدا کنند اما آموزش در شهرهای قرمز مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان برای آموزش و پرورش در اولویت نخست قرار دارد تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و نسبت به گذشته تغییری نکرده است و فعالیت آموزشی مانند گذشته در شبکه شاد ادامه پیدا خواهد کرد.

یزدان پناه با اشاره به اینکه هم اکنون هفت درصد دانش آموزان استان کرمانشاه به شبکه شاد دسترسی ندارند، بیان کرد: در ابتدای سال تحصیلی ۸۴ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه در شبکه شاد عضو بوده‌اند و این آمار هم اکنون به بیش از ۹۲.۷۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هفت درصد دانش آموزان به دلایلی مانند عدم دسترسی به گوشی هوشمند و یا اینترنت در مناطق مرزی و دور افتاده تا به حال نتوانسته‌اند در شبکه شاد عضو شوند و از طرق تلویزیون و بسته‌های خودآموز یا حضوری آموزش لازم را دریافت می‌کنند.

کد خبر 21222
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار