سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
افزایش ۱۰۰درصدی تعداد مبتلایان روزانه کرونا در کردستان
سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۴۵١ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد که نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۱۰۰درصد را نشان می دهد.

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ٢٩٨ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و متأسفانه به دلیل بی توجهی برخی شهروندان در ایام تعطیلات نوروز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و به تبع آن تعداد بستری‌ها هستیم.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان کرونایی در کردستان به تفکیک شهرستانها افزود: هم اکنون در سنندج ١٢۴ نفر، سقز ۵٢ نفر، مریوان ١٠ نفر، قروه ٢٠ نفر، بیجار ٣٩ نفر، کامیاران ١۴ نفر، دیواندره ٩ نفر، بانه ٢٨ نفر و دهگلان دو نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۴٣ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه بستری هستند.

رضاعی از مرگ دو بیمار در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون هزار و ۱۱۶ نفر است که سنندج با ۴۴۸ نفر بیشترین قربانیان کرونایی را داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 21504
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار