یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
گروه‌های جهادی به یاری زلزله‌زدگان بندر گناوه شتافتند
ایسنا/بوشهر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: با توجه به متوالی بودن پس‌لرزه‌های شدید، کمک برای تخلیه وسایل و امکانات مردم از داخل منازل آسیب‌دیده، شناسایی افراد نیازمند آسیب‌دیده که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و احصاء مشکلات مردم آسیب‌دیده از مهم‌ترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

ذوالفقار عباسی فر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص زلزله گناوه اظهار کرد: گروه‌های جهادی شهرستان گناوه از بدو حادثه در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و در کنار دیگر نیروهای امدادی به خدمات‌رسانی پرداختند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین خسارت را روستاها متحمل شده‌اند و میزان خسارت در 12 روستای شهرستان گناوه بالاتر بوده، تعداد 12 گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج در این روستاها در کنار مردم آسیب‌دیده بودند و اقدام به خدمات‌رسانی کردند.

رئیس بسیج سازندگی بوشهر عنوان کرد: با توجه به متوالی بودن پس‌لرزه‌های شدید، کمک برای تخلیه وسایل و امکانات مردم از داخل منازل آسیب‌دیده، شناسایی افراد نیازمند آسیب‌دیده که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و احصاء مشکلات مردم آسیب‌دیده از مهم‌ترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

عباسی فر از اعلام آمادگی شرکت‌های زیرمجموعه سپاه خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه نیز روز گذشته برای احصاء مشکلات مردم وارد مناطق و روستاهای زلزله‌زده شده‌اند و مشغول ثبت میزان آسیب‌ها هستند.

به گفته این مسئول اعزام تیم‌های عمومی و تخصصی پزشکی بسیج جامعه پزشکی سپاه بوشهر به مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه هم از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه گروه‌های جهادی استان بوشهر و کشور برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به حجم تخریب‌ها از ظرفیت این گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 22971
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار