شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان بهبود می‌یابد
بوشهر - معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بهبود وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد: در خصوصی پیگیری  نماینده مردم دشتستان به آگاهی می‌رساند که مطالعات تعریض و بهسازی محور دالکی - وحدتیه - سعدآباد - آب‌پخش بر اساس مجوز مطالعات ابلاغی این سازمان به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بوشهر توسط مهندسین مشاور ذیصلاح انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری در فاز اول با نظر داشتن اولویت‌های استان، انجام عملیات تعریض و بهسازی محور مذکور حدفاصل سعدآباد تا تقاطع تل سرکوه (به طرف وحدتیه) به طول ۵.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که انشاالله پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهد شد. تکمیل عملیات تعریض و بهسازی کل مسیر به دلیل محدودیت منابع اعتباری این سازمان منوط به مشارکت منابع استانی است.

وی بیان کرد: همچنین روکش آسفالت محدوده بلوار سعدآباد - آب‌پخش به طول هزار و ۲۰۰ متر در یک خط عبور و به عرض ۱۱ متر انجام یافته و اجرای روکش آسفالت خط عبور دوم آن نیز در دست اقدام است.

معاون وزیر راه از تعریض جاده سعدآباد - برازجان و ارتقای آن از راه روستایی به فرعی خبر داد و گفت: در محور روستایی سعدآباد به برازجان، ضمن انجام عملیات راهداری به صورت مستمر از سال گذشته تاکنون، عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز محور شامل شانه‌سازی و افزایش عرض محل تقاطع‌ها و ابنیه فنی محور با امکانات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و در قالب طرح‌های امانی انجام یافته است. لازم به ذکر است که تعریض و ارتقای درجه راه با توجه به مشخصات فعلی نیازمند تأمین اعتبارات مورد نیاز از منابع استانی است.

کد خبر 22983
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار