یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
دورهمی‌ها همچنان در بوشهر برقرار است/ لزوم تغییر سبک زندگی مردم
بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پرهیز از دورهمی‌ها در استان، گفت: با توجه به شرایط کرونایی باید از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تغییر سبک زندگی مردم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید همکاری لازم را برای اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی داشته باشند.

وی در مورد احداث مرکز و مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر نیز بیان کرد: احداث مجتمع جدید هزینه‌های بسیار زیادی را خواهد داشت و همکاری لازم را برای تکمیل مجموعه قرآنی در دست احداث اوقاف استان بوشهر خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از نکاتی که شورای فرهنگ عمومی به دیگر ادارات درس می‌دهد، این است که کار را تعطیل نکرده و این فرهنگ سازی شده است که می‌توان سبک جلسات را به همین شکل اجرا کرد و همه جلسات این شورا در سال گذشته هم برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدت زمان برگزاری جلسات بسیار مهم است ادامه داد: بیماری کرونا زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است و باید متناسب با این شرایط برنامه‌ریزی و عمل کنیم. شورای فرهنگ عمومی سقف را رعایت می‌کند و این باید در دیگر جلسات نیز رعایت شود.

گراوند با بیان اینکه استان بوشهر در شرایط خاصی است خاطرنشان کرد: پاندمی کرونا همه دنیا و کشور را تحت تأثیر قرار داده است و باید از ظرفیت شورای فرهنگی برای تغییر در برخی از عادت‌ها و سبک زندگی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه دورهمی‌ها همچنان ادامه دارد گفت: باید ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تغییر در سبک زندگی و عادت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر به طرح گردشگری قرآنی اشاره کرد و افزود: در مورد گردشگری قرآنی هم کار خوبی است که میراث فرهنگی باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در ماه برکت قرآنی باید تلاش کنیم که در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی در استان بوشهر گام برداریم و همه ظرفیت‌های استان برای توسعه و ترویج برنامه‌های قرآنی استفاده شود.

کد خبر 22995
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار