یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در پوشش بونکر گاز
ایسنا/بوشهر جانشین مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون با بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق جاساز شده با همکاری پلیس امنیت اقتصادی فارس خبر داد.

سرهنگ منصور رضا عزیزی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی هماهنگ و هدایت شده مرزبانی استان بوشهر، یک دستگاه کامیون در پوشش بونکر گاز که قصد انتقال کالای قاچاق خود به استان تهران داشته توسط پلیس امنیت اقتصادی فارس در محور شیراز به اصفهان شناسایی و توقیف شد. 

وی افزود: کامیون توقیفی متعلق به قاچاقچیان سابقه‌دار و حرفه‌ای بوده که کالای قاچاق خود را از مبدا دبی بارگیری و در شهرهای ساحلی دپو و با جاسازی در کامیون‌های با پوشش‌های متعدد به تهران منتقل می‌نمایند.

جانشین مرزبانی استان بوشهر در ادامه با اشاره دستگیری دو نفر متهم و توقیف یک خودروی سواری همراه کامیون، تصریح کرد: مقدار ۹ هزار کیلوگرم گردو خارجی و ۷ هزار کیلوگرم بادام خارجی به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد کشف و ضبط شده است.

سرهنگ عزیزی در پایان ضمن تشکر از همکاری پلیس فارس، خاطر نشان کرد: به منظور حمایت از کالای ایرانی کارکنان این فرماندهی با عزمی راسخ و همکاری خوب مرزنشینان با این پدیده شوم به طور قاطع برخورد خواهد.

انتهای پیام 

کد خبر 23047
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار