جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود
گناوه- امام جمعه گناوه گفت: در انتخابات آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت داشته است میزان مشارکت مردم و سپس انتخاب اصلح‌ترین افراد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در نشست با رئیس هیئت نظارت و مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان گناوه گفت: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بنیان جمهوریت نظام مقدس بر انتخابات و مشارکت مردم استوار است.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: برگزاری هر کدام از انواع انتخابات در کشور آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت داشته است میزان مشارکت مردم در انتخابات و سپس انتخاب اصلح‌ترین افراد بوده است.

وی گفت: مردم غیور ایران اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات و گرفتاری و توطئه‌های دشمنان، همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور فعال و چشمگیر خود موجب اقتدار و سرافرازی کشور در جهان شده‌اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: هرگاه حضور مردم در عرصه‌های مختلف پررنگ بوده‌است این پیام را به جهانیان رسانده که انقلاب اسلامی و نظام مردمی و از همدیگر جدا نیستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای، همه توان و تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را از انقلاب و مسئولان جدا معرفی کنند و در جامعه ناامیدی ایجاد کند.

امام جمعه گناوه گفت: وحدت و همدلی و تلاش مسئولان در رفع مشکلات جامعه، باعث امیدواری و دلگرمی در بین مردم است و همه باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

کد خبر 23219
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار