شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
فوتی های کرونا در استان همدان به ۱٩٠٣ نفر رسید
همدان_سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه تعداد موارد فوت بر اثر بیماری کرونا در همدان با ١٩ مورد جدید به عدد یک هزار و ٩٠٣ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اظهارات محمد طاهری تعداد موارد مثبت بستری و سرپایی از ابتدای بیماری تا کنون با ۵٠۶ مورد جدید به ترتیب به عدد ١۴ هزار و ٧۶۵ مورد بستری و ٣۶ هزار و ۵۴٧ مورد سرپایی افزایش یافته و متأسفانه تعداد موارد فوت با ١٩ مورد جدید به عدد ١٩٠٣ مورد افزایش یافته است.

وی همچنین افزود: تعداد ٩٢٩ مورد مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا داشتیم که از این تعداد ٢٠۴ مورد در بخش عادی و ٢٨ مورد در بخش ICU بستری شدند و حال ۶٠ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: آمار مبتلایان در شهرستان‌های اسدآباد ۵٩٨ مورد، بهار ٨١٣ مورد، تویسرکان ٩١١ مورد، رزن ۶۴٧ مورد، درگزین ۲٣٩ مورد و فامنین ٢٧۶ مورد، کبودراهنگ ٩٠٣ مورد، ملایر ۲ هزار و ۶٧١ مورد، نهاوند هزار و ٩۵٧ مورد و همدان پنج هزار و ٣٨١ مورد می‌باشد لازم به ذکر از موارد اعلامی در شهرستان‌ها موارد مثبت بستری است.

طاهری تاکید کرد: فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن نو ترکیب کرونا از هفته آینده در شهر همدان برای افراد داوطلب آغاز خواهد شد.

کد خبر 23591
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار