شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تجمع در مکان‌های مسقف در ایام تبلیغات انتخاباتی ممنوع است
فرماندار تهران گفت: در شهرهای زرد ۳۰ نفر، شهرهای نارنجی ۲۰ نفر و شهرهای قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی فرهادی فرماندار تهران با بیان اینکه بعد از اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت جدی آغاز شده است، گفت: باید محل‌های نصب پوسترهای تبلیغات نامزدها نیز مشخص و نصب گردد.

وی در ادامه خطاب به نامزدها اظهار کرد: نامزدهای انتخابات باید با در نظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تا حد امکان و با استفاده از بستر فضای مجازی به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های تبلیغاتی خود پرداخته و در ستادهای خود از تجمعات بیش از اندازه پرهیز کنند.

فرهادی ربا اشاره به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت. اصل بر این است که مکان‌های رو باز مانند استادیوم‌ها، محیط‌های روباز آموزشی، در تبلیغات استفاده شود و نامزدها از قبل باید درخواست و برنامه‌های خود را به ستاد انتخابات تهران اعلام و با هماهنگی ستاد این امر محقق گردد.

فرماندار تهران در پایان با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات موظف به نظارت بر فعالیت ستاد نامزدهای انتخاباتی هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس رنگ‌بندی حوزه‌های انتخابات، در شهرهای زرد ۳۰ نفر، شهرهای نارنجی ۲۰ نفر و شهرهای قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات را خواهند داشت.

کد خبر 25895
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار