شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
نیروهای توانمند بومی برای مدیریت‌های استان بوشهر انتخاب شوند
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در استان گفت: نیروهای توانمند بومی برای مدیریت‌های استان بوشهر انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد نهاد مهمی است و انتظار می‌رود مطالبات رهبر انقلاب در نهاد انقلابی کمیته امداد به صورت کامل اجرا شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رود کمیته امداد به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره‌گیری از نیروهای جوان و مؤمن و انقلابی عمل کند تا به روزهای درخشان خویش برگردد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت مهم استان بوشهر داشتن نیروی انسانی خوش‌فکر، پرتلاش، توانمند و کارآمد است که توان تصدی مسئولیت‌های مهم مدیریتی در استان و کشور را دارند.

رضایی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای مهم و کاربردی است که خدمات گسترده‌ای را به مردم می‌دهد و حضور مدیر بومی در این نهاد کارایی و اثربخشی آن را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در استان گفت: استان بوشهر نیروهای توانمند بسیار زیادی برای تصدی مدیریت‌ها دارد و حضور مدیر غیربومی در این استان توجیه ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر انتظار و تاکید داریم که مدیر بومی منصوب شود.

رضایی افزود: انتصاب مدیرکل غیربومی برای کمیته امداد استان را قبول نداریم چراکه افراد توانمند زیادی در استان برای تصدی این مسئولیت و مسئولیت‌های بزرگ‌تر از این وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنای دخالت در انتصابات نداشته و نداریم اما با جدیت از نیروهای توانمند بومی دفاع می‌کنیم و معتقدیم که این نوعی بی‌احترامی به مردم است که وقتی در دستگاهی همچون کمیته امداد به تعداد کافی مدیران کارآمد بومی وجود دارد، عناصر غیربومی جایگزین مدیران موفق بومی شوند.

کد خبر 26151
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار