دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
۵۰ هزار دُز واکسن کرونا امروز وارد کرمانشاه می‌شود
کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۵۰ هزار دُز واکسن سینوفارم کرونا امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ وارد این استان می‌شود.

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰، ۵۰ هزار دُز واکسن سینوفارم کرونا ساخت کشور چین وارد استان کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: با ورود این محموله به استان کرمانشاه، از فردا تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم کرونا برای افرادی که دُز نخست آن را قبلاً تزریق کردند، آغاز می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آغاز تزریق دُز دوم واکسن اسپوتنیک کرونا ساخت کشور روسیه در این استان، گفت: برای این مرحله از تزریق واکسن کرونا، در روزهای گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن اسپوتنیک وارد استان کرمانشاه شد.

شکیبا با اشاره به نحوه فراخوان نوبت دهی تزریق دُز دوم واکسن کرونا تصریح کرد: از طریق مراقبین سلامت و بهورزان به افرادی که دُز نخست این واکسن را تزریق کردند، اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به افراد بالای ۷۰ سال در شهر و افراد بالای ۶۰ سال در روستاهای استان کرمانشاه که تاکنون دُز نخست واکسن کرونا را تزریق نکردند، گفت: این افراد باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند، یک روز پس از ثبت نام به فرد مذکور برای تزریق واکسن کرونا در مراکز تجمیعی نوبت داده می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به احتمال شکل‌گیری موج پنجم ویروس کرونا در این استان، افزود: مردم حتی کسانی که واکسن کرونا را تزریق کردند، نباید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک سهل انگار باشند.

کد خبر 26827
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار