دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
پنجشنبه و جمعه بدون فوتی کرونا در گیلان
رشت- جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به اینکه پنجشنبه و جمعه گذشته برای استان فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است، گفت: رعایت پروتکل ها همچنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته گیلان روز بدون فوتی ناشی از کرونا تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد کمترین میزان بستری کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان هستیم، افزود: در چنین شرایطی باید از ساده انگاری و عادی انگاری نسبت به کرونا جدا خودداری شود.

قاسم نژاد با تأکید بر اینکه عدم توجه به این موضوع می‌تواند آثار زیانباری به دنبال داشته باشد و گیلان را به روزهای سخت کرونایی بازگرداند، گفت: امروز که در بهترین شرایط به سر می بریم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی رعایت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تعداد زیادی واکسن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفته است، اضافه کرد: تزریق واکسن با توجه به اولویت بندی‌های وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان ادامه داد: بر اساس مصوبات آخرین جلسه کرونا استان گیلان صدا و سیما و ارشاد گیلان و شهرداری‌ها باید نسبت به آگاهی بخشی در زمینه کرونا همچنان تولید محتوا کنند.

کد خبر 26830
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار