شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مسئولان درتمام طول سال قدردان و خدمتگزار مردم باشند
بوشهر- امام جمعه بندر دیر گفت: مسئولان نه فقط بعد از انتخابات باید از مردم تشکر کنند بلکه در طول سال قدردان و خدمتگزار و وفادار به ملت باشند که رئیس جمهور منتخب نیز بر این موضوع تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آئین جشن میلاد امام رضا (ع) در مصلی شهدای محراب شهر دیر، اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی امام رضا (ع) این بود که هنگام کمک به افراد، حرمت و کرامت آنها را حفظ می‌کرد.

امام جمعه شهر دیر درباره جشن شکرانه حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: تمام سعی دشمن عدم برگزاری انتخابات در ایران و هدف آنها از فشارها و تحریم‌ها جدایی مردم از نظام اسلامی بود.

حسینی ادامه داد: دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در انتخابات نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، عنوان کرد: متأسفانه چون فضای مجازی مدیریت نمی‌شود تهدید آن بیشتر است و دشمن شبانه روزی نسل جوان ما را بمباران تبلیغاتی می‌کند.

امام جمعه دیر اضافه کرد: مردم ما با بصیرت و هوشیار هستند و با وجود برخی مشکلات و نارضایتی‌ها از دستگاه‌های مختلف همیشه در صحنه هستند.

وی مسئله ته لنجی را یکی از مشکلات اساسی دانست و عنوان کرد: زبان ما مو درآورده است، بارها گفته‌ایم ته لنجی یا قانونی یا غیرقانونی است اگر غیرقانونی است درب گمرک را ببندید معنا ندارد که جمهوری اسلامی جنسی را ترخیص کند و ده قدم از گمرک جدا نشده قاچاق باشد.

امام جمعه دیر یادآور شد: من از جناب آقای رئیسی درخواست می‌کنم فکری بکنید این دوگانگی چرا مگر ما چند تا دولت داریم، یک دولت می‌گوید بدهید یک دولت می‌گوید بگیرید، اینها مسائلی کمی نیست.

وی عنوان کرد: درباره برخی مسائل در دادگستری دیر، مردم نامه و طومار نوشتند ولی اقدامی نشد اینها را مردم می‌بینند ولی باز هم در انتخابات حاضر شدند لذا اهمیت حضور مردم باید دیده شود.

حسینی بیان کرد: جشن امشب جشن پیروزی ملت ایران بواسطه حضور مردم در انتخابات و تودهنی به دشمنان اسلام، ضدانقلاب، منافقین و سلطنت طلب‌ها و کسانی است که از ماه‌ها قبل می‌گفتند انتخابات مهندسی شده است.

وی اضافه کرد: جریان‌هایی که سال‌ها در نظام مسئولیت داشتند به این مسائل دامن زدند و نظام را به نابودی جمهوریت متهم کردند که رهبری پاسخ دادند برای ما هم اسلامیت و هم جمهوریت اهمیت دارد.

وی گفت: واقعاً مردم مستاصل هستند گاهی اوقات در توزیع بعضی از اقلام چنان ضعف مدیریت و بی تدبیری است که مردم برای یک مرغ باید بدوند.

حسینی یادآور شد: ما همیشه منصفانه صحبت می‌کنیم ولی توزیع کالا و عدم حضور مسئولین بین مردم ربطی به تحریم و آمریکا ندارد؛ در ایام کرونا بعضی از مسئولین بین مردم حاضر نشدند؛ اگر امام جمعه بین مردم نرود آن مسئول هم نرود، دل مردم به چه خوش باشد البته باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود ولی ارتباط با مردم هم نباید قطع شود؛ این مسائل در روحیه مردم بی تأثیر نیست.

وی تاکید کرد: کرونا، اختلالات در جریان رأی گیری، آموزش ندیدن بعضی از افراد پای صندوق، عدم اختصاص صندوق سیار برای بیماران و سالخوردگان در منازل، برخورد منافقین در خارج از کشور با رأی دهندگان و عدم همکاری برخی کشورها برای برگزاری انتخابات، عواملی بود که مردم ما آنها را زیر پا گذاشتند لذا پیروز اصلی انتخابات ملت ایران است.

حسینی بیان کرد: مسئولان کشور ما نه فقط بعد از انتخابات باید از مردم تشکر کنند بلکه در طول سال قدردان و خدمتگزار و وفادار به ملت باشند که رئیس جمهور منتخب نیز بر این موضوع تاکید کردند.

وی افزود: مردم شهرستان دیر با وجود کاستی‌ها، گرما و کرونا حضور ۷۸ درصدی در انتخابات داشتند و با توجه به رأی بالای آقای رئیسی در دیر انتظار است به مشکلاتی مانند مسئله ته لنجی، اشتغال، آب شرب و بیمارستانی که از اول ناقص افتتاح شد و همچنان شهروندان گلایه مند هستند، رسیدگی شود.

امام جمعه دیر افزود: مردم از جناح بازی‌ها، حزب بازی‌ها و چپ و راست خسته شده‌اند؛ یک دولتی بر اساس شایسته سالاری و معیار انقلابی، روحیه جهادی، ضد فساد و استکباری، مردمی می‌خواهند؛ انتظار است هم خود رئیس جمهور و هم همکارانی که انتخاب می‌کنند مردمی و در دسترس مردم باشند.

وی یادآور شد: آقای رئیسی چند بار اعلام کرد که رسماً ستادی ندارد، بنابراین کسانی که در ستادها بوده‌اند برای خدا بوده باشد و دنبال سهم خواهی نباشند.

کد خبر 26919
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار