شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
هواپیمایی یونایتد آمریکا بزرگترین سفارش خرید تاریخ خود را ثبت کرد
هواپیمایی یونایتد آمریکا اعلام کرد برای گسترش فعالیت‌های خود پس از پاندمی کرونا سفارش خرید ۲۷۰ هواپیما از بوئینگ و ایرباس را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، هواپیمایی یونایتد آمریکا اعلام کرد برای گسترش فعالیت‌های خود پس از پاندمی کرونا سفارش خرید ۲۷۰ هواپیما از بوئینگ و ایرباس را به ثبت رسانده است که این بزرگترین سفارش خرید هواپیما در تاریخ این شرکت است.

یونایتد اعلام کرده است که ۲۵ هزار شغل جدید هم به عنوان خلبان، مهماندار و مکانیک پرواز این هواپیماها مورد نیاز خواهد بود.

هدف این ایرلاین این است که با افزودن این تعداد هواپیما به ناوگان خود در مراکز مهمی مانند سانفرانسیسکو، نیوآرک، نیوجرسی، دنور و شیکاگو حضور پرنگ‌تری داشته باشد.

این سفارش خرید بزرگ نشان می‌دهد هواپیمایی یونایتد در مورد ریکاوری در مسافرت هوایی بسیار خوش‌بین است. این هواپیمایی اعلام کرد انتظار دارد ماه آینده برای اولین بار پس از ژانویه ۲۰۲۰ درآمد پس از کسر مالیات این شرکت مثبت شود.

سال گذشته یونایتد به همراه سایر ایرلاین‌های آمریکا کمک ۵۴ میلیارد دلاری فدرال را دریافت کردند تا کارکنان خود را اخراج نکنند.

کد خبر 27312
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار