دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
تزریق ۸۰۰۰ دُز واکسن کرونا به واجدین شرایط هرسینی
کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت شهرستان هرسین از تزریق هشت هزار دُز واکسن کرونا به واجدین شرایط هرسینی خبر داد.

سعید حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان هرسین از ۴۰ روز گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و پیک پنجم کرونا این شهرستان آغاز نشده است.

وی افزود: تزریق مرحله دوم و سوم واکسن کرونا از ابتدای هفته با وارد شدن دُزهای جدید به شهرستان هرسین آغاز شده و تاکنون در هفته جاری بیش از ۲ هزار دز واکسن کرونا به واجدین شرایط مطابق با دستورالعمل وزارت بهداشت تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز فرایند واکسیناسیون در شهرستان هرسین هشت هزار دز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده و یک هزار و ۱۱۵ دز جدید واکسن به شبکه بهداشت هرسین تحویل شده است.

حمزه‌ای با اشاره به واجدین شرایط تزریق واکسن بیان کرد: با اعلام وزرات بهداشت متولدین تا سال ۱۳۴۰ می‌توانند در سامانه تزریق واکسن به نشانی www.vaccine.salamat.gov.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه و جمعه اما کادر درمان و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل نیز آماده فعالیت هستند تا واکسیناسیون با سرعت ادامه پیدا کند.

رئیس شبکه بهداشت هرسین تاکید کرد: فرایند نوبت دهی و زمان تزریق واکسیناسیون کرونا به صورت اینترنتی بوده تا موجب تجمع در مراکز تزریق واکسن کرونا نشود.

کد خبر 28379
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار