جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰
مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه‌ها و مطبوعات استقبال کنند
بوشهر - معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت بالای نقد منصفانه گفت: مسئولان استان بوشهر از نقدهای رسانه‌ها و مطبوعات استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین فر عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایسنا بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند و ارتباط مؤثری بین مردم و مسئولان برقرار می‌کنند.

وی یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های مهم رسانه‌ها را نقد منصفانه دانست و بیان کرد: نگاه برخی از مدیران به نقش رسانه‌ها که آن را به‌عنوان بولتن خبری قلمداد می‌کنند باید عوض شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خواستار حمایت مسئولان از نقدهای منصفانه شد و افزود: حمایت از نقد منصفانه باعث می‌شود تا زمینه حل مشکلات و افزایش اعتماد عمومی فراهم شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از صاحب‌نظران مطبوعات و رسانه را رکن چهارم دموکراسی قلمداد کرده‌اند تصریح کرد: نقد اصحاب رسانه به عملکرد مسئولان راهگشا و گره‌گشا است.

زرین فر با بیان اینکه رسانه‌ها باید به جایگاه مهم خود توجه کنند تا آن رسالت و مأموریت محوله به نحو احسن انجام شود افزود: خبرنگاران نقش مهم و تأثیرگذاری در تقویت روحیه جامعه دارند و نباید به این جایگاه لطمه‌ای وارد شود.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به نقش و کارهای مهم جهاد دانشگاهی گفت: تقویت و حمایت از طرح‌های جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها باید در اولویت قرار بگیرد چراکه زیرساخت توسعه به این حوزه مربوط می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری در راستای حل مشکلات جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

ترویج فرهنگ امیدواری در جامعه

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر نیز در این آئین گفت: باید از ترویج فرهنگ یاس و ناامیدی در جامعه جلوگیری کرد و با تلاش جهادی و انقلابی بسیاری از پروژه‌ها و مشکلات استان را برطرف کرد.

علی احمدی زاده اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه جایگاه مهم و ممتازی در عرصه توسعه و پیشرفت جامعه دارند و خدمات و فعالیت آنان در عرصه‌های گوناگون قابل تقدیر است.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های قابل توجه استان بوشهر در عرصه‌های علمی و فناوری اما این حوزه عملکرد خوبی نداشته و در این راستا رتبه دانشگاهی استان بوشهر در سطح ملی مطلوب نیست این در حالی است که این بخش باید نقش بیشتری در توسعه استان ایفا کند.

احمدی‌زاده تأکید کرد: شهید قاسم سلیمانی مصداق فرهنگ مدیریت انقلابی و جهادی است و در این راستا تنها راه نجات کشور استفاده از الگو شهید سلیمانی در مدیریت انقلابی و جهادی است.

در این آئین مژده پاینده به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) بوشهر معرفی و از خدمات زهره عرب تقدیر شد.

کد خبر 29306
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار