شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
۳۸۵ هزار آمریکایی در هفته‌ای که گذشت بیکار شدند
وزارت کار آمریکا گزارش هفتگی جدید خود را منتشر کرد که نشان می‌داد تعداد افراد تحت پوشش بیمه‌ای که در هفته گذشته بیکار شده‌اند با کاهش اندکی مواجه شده است. 

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، وزارت کار آمریکا گزارش هفتگی جدید خود را منتشر کرد که نشان می‌داد تعداد افراد تحت پوشش بیمه‌ای که در هفته گذشته بیکار شده‌اند با کاهش اندکی مواجه شده است.

با این حال این گزارش نشان داد تعداد افرادی که به طور مداوم از بیمه بیکاری استفاده می‌کردند کاهش یافته و به رکورد جدیدی در دوره پاندمی رسیده است.

وزارت کار آمریکا اعلام کرد تعداد آمریکایی‌هایی که این هفته برای اولین بار درخواست حمایت از بیکار شدن خود را ثبت کرده‌اند ۱۴ هزار نفر نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و به ۳۸۵ هزار نفر رسیده است.

این میزان بیکاری دقیقاً همان مقداری است که توسط کارشناسان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز پیش‌بینی شده بود.

میانگین ۴ هفته‌ای بیکاری به ۳۹۴ هزار نفر رسید که همچنان خیلی بالاتر از رقم ۲۰۰ هزار نفر میانگین بیکاری هفتگی قبل از کرونا است.

اما تعداد افرادی که به طور مداوم از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند با کاهش شدید ۳۶۶ هزار نفری به ۲.۹۳ میلیون نفر رسید. البته این داده‌ها با تأخیری یک هفته‌ای نسبت به گزارش بیکاری هفتگی منتشر می‌شوند.

تعداد آمریکایی‌هایی که به هر نوعی تحت برنامه‌های حمایتی قرار دارند این هفته ۱۸۱ هزار نفر کاهش یافت و به اندکی کمتر از ۱۳ میلیون نفر رسید.

کد خبر 29893
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار