شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کرونا یک میلیون فرصت شغلی در امریکا را بدون متقاضی کرد
کارفرمایان آمریکایی با چالش جالبی روبرو شده‌اند؛ آنها نمی‌دانند چگونه ۱۰ میلیون فرصت شغلی جدید را با ۹ میلیون نفر متقاضی کار کنونی پر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کارفرمایان آمریکایی با چالش جالبی روبرو شده‌اند؛ آنها نمی‌دانند چگونه ۱۰ میلیون فرصت شغلی جدید را با ۹ میلیون نفر متقاضی کار کنونی پر کنند.

وزارت کار آمریکا روز جمعه گزارش داد که حدود ۸.۷ میلیون کارگر بیکار بوده و به دنبال کار می‌گردند. در همین حال سایت کاریابی آمریکا، این دید، تخمین زده است تا ۱۶ جولای ۹.۸ میلیون فرصت شغلی خالی موجود می‌باشد.

شرکت‌های آمریکایی انواع تکنیک‌ها را برای ترغیب افراد به قبول مشاغل به کار گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به پاداش‌های مختلف، افزایش دستمزد و ساعات کاری انعطاف‌پذیر اشاره کرد.

اسکات همیلتون، مدیر منابع انسانی در شرکت کارگزاری بیمه، مدیریت ریسک و مشاور گالگر، می‌گوید: این یکی از چالش‌برانگیزترین بازارهای کار در تاریخ معاصر است. یکی از بزرگترین عوامل مؤثر در شرایط کنونی این است که کارفرمایان در واقع باید متقاضیان کار را راضی کنند.

۴۱ درصد از کارفرمایان شرکت‌کننده در تحقیق جدید گالگر در مورد شرایط بازار کار در دوره پاندمی کرونا، می‌گویند مزایای اضافی‌ای برای نیروهای کار خود ارائه می‌کنند. ۱۹ درصد می‌گویند حتی حیوانات خانگی کارکنان خود را بیمه کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد در ۲ سال آینده این رقم ۱۹ درصد به ۲۷ درصد خواهد رسید. ۷۱ درصد از کارفرمایان می‌گویند مزایای پزشکی و درمانی را در صدر مزایای اضافی خود قرار داده‌اند.

داده‌های وزارت کار آمریکا نشان می‌دهد جمعیت در حال کار این کشور هنوز ۶.۱ میلیون نفر کمتر از شرایط قبل از پاندمی است. با توجه به اینکه میزان مشارکت نیروی آماده به کار در بازار کار افزایش نیافته، افزایش فرصت‌های شغلی به معنای فرصت‌های شغلی بدون نیروی کار است.

کد خبر 30191
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار