دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام می‌شود
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت غبار محلی، در اواسط روز وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی در ساعاتی از بعدازظهر ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی در ساعاتی از بعدازظهر ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت پنج و ۲۶ دقیقه، مد اول ساعت ۱۱ و شش دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۷ و ۴۹ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۳ و ۴۹ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 31652
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار