دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
تصادف پژو و پراید یک کشته و ۴ مصدوم در پی داشت
بوشهر- مسئول اورژانس شهرستان دیر گفت: بر اثر برخورد رو در رو دو خودروی پژو پارس با پراید بعد از سه راهه بردخون یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

حسین ناظمیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه در محور بوشهر به کنگان بعد از سه راه بردخون رخ داد که در آن یک‌دستگاه خودروی پژو پارس و پراید به صورت رو در رو با هم برخورد کردند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ آبدان و دوراهک و یک آمبولانس از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده پژو به صورت سرپایی مداوا و سرنشین دیگر آقایی ۳۹ ساله به دلیل ضربه به پا، لگن و دست پس از انجام اقدامات درمانی و ارائه کمک‌های اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: سرنشینان پراید نیز که آقا و خانمی ۴۵ و ۴۳ و همچنین دختر بچه‌ای ۱۱ ساله بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و مرکز خدمات جامع سلامت آبدان اعزام شدند.

ناظمیان‌پور ادامه داد: خانم ۴۳ ساله که به دلیل شدت ضربات وارده به اندام‌های حیاتی از وضعیت ناپایداری برخوردار بود به مرکز آبدان اعزام و توسط پزشک و کادر درمانی عملیات احیا انجام و با حضور پزشک و تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان کنگان اعزام شد.

وی افزود: علی‌رغم ارائه خدمات درمانی و انجام عملیات احیا در آمبولانس و بیمارستان متأسفانه این مصدوم به دلیل شدت صدمات وارده به اندام‌های حیاتی در بیمارستان فوت کردند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ادامه داد: علت دقیق تصادف توسط کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ناظمیان‌پور خاطرنشان کرد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

کد خبر 31664
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار