دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد
بوشهر- فرماندار شهرستان دشتستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: امروز در بخش ارم ۱۰ پروژه با اعتبار هفت میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: همچنین چهار پروژه دیگر نیز به دستور استاندار در هشتم شهریور با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور کلی در بخش ارم دشتستان ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیار و ۳۰۰ میلیون تومان طی هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نوروزی در خصوص گاز رسانی روستاها بیان داشت: تقویت حوزه گاز رسانی به روستاهای بخش ارم در حال تکمیل است و حتی روستای فاریاب نیز با وجود قرار گرفتن در مناطق کوهستانی مراحل گاز رسانی آن در حال انجام است.

نوروزی یادآور شد: سازه‌های آبخیزداری را پیگیری و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد در و مشکل انارستان را نیز با برنامه برطرف می‌کنیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بمنظور استفاده بهتر از سد تنگ ارم هم برای روستا و هم شهر در حال برنامه ریزی هستیم و همچنین اعتبار اولیه در کمیته برنامه ریزی برای سد دهرود با اعتبار ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان لحاظ شده است.

کد خبر 31670
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار