دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
دیّری‌ها صاحب مرکز ثابت خونگیری شدند
ایسنا/بوشهر مرکز ثابت خونگیری شهید دکتر خلیل فخرایی شهرستان دیّر در مرکز این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان دیّر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از حاج غلامرضا فخرایی نیکوکار دیّری اظهار کرد: مرکز ثابت اهدای خون این شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و انتقال خون استان و همکاری نیکوکار دیّری آماده و تجهیز شده است.

کریم علی حسنی افزود: از آن جا که انتقال خون رسالت تامین و توزیع خون را برعهده دارد این مرکز در راستای روان سازی مسیر برای اهدا کنندگان در شهرستان و کمک به تامین خون مورد نیاز استان راه‌اندازی شده است.

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر نیز گفت: این تصمیم به علت استقبال شایسته و همیشگی مردم شریف شهرستان دیّر از اعزام تیم‌های سیّار اهدای خون و همت عالی که در این شهرستان جهت راه اندازی این مرکز وجود داشت با همکاری فرمانداری، مرکز بهداشت و خیّر نیک اندیش عرصه سلامت حاج غلامرضا فخرایی به منحصه ظهور و افتتاح رسید.

نرگس عبیدی افزود: افتتاح این مرکز می‌تواند کمک شایانی به شبکه تامین خون دراستان باشد واز این به بعد مردم شریف دیّر به راحتی می‌توانند خون خود را در این مرکز بدون طی کردن مسیر طولانی تا پایگاه انتقال خون کنگان، اهدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز ثابت اهدای خون شهرستان دیّر هفته‌ای ۲ روز فعال است و چنانچه استقبال مردم زیاد باشد روزهای خون‌گیری از مردم در این مرکز افزایش می‌یابد و اولین روز خونگیری در این مرکز چهارشنبه دهم و پنج شنبه یازدهم شهریورماه خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر هم گفت: مجموعه مرکز اهدای خون شهید دکتر خلیل فخرایی دیّر با همت حاج غلامرضا فخرایی نیکوکار دیّری به مساحت یک هزار و ۲۰۰مترمربع راه اندازی شده است.

احمد آخوندی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز یک میلیارد ریال برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی این مرکز انتقال خون هزینه کرده است.

به گزارش ایسنا؛ این مرکز با در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با پارکینگ اختصاصی اهداکنندگان خون و زیر بنای ۲۰۰ مترمربع با داشتن پنج اتاق در اختیار انتقال خون قرار گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 31682
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار