دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مسئولان بهداشت و درمان بوشهر تلاش جهادی داشته باشند
ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان بهداشت و درمان استان در توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه داروهای مورد نیاز، تلاشی جهادی داشته باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اظهار کرد: یکی از مهمترین فضائل اخلاقی انسان «خودپردازی اخلاقی» است. «خود پردازی اخلاقی» یعنی بررسی اخلاقیات و تصمیم و اصلاح عیب‌ها، رذائل و کمبودهای اخلاقی خویش است. گاهی انسان بیش از آنکه به خود نگاه کند و خود را محاسبه و سپس اصلاح کند به بررسی عیوب دیگران می‌پردازد و با زبان تند و عملکرد تحقیرآمیز در اندیشه اصلاح آنان است در حالی که خود عیوب بسیاری دارد.

وی ضمن گردامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم، تصریح کرد: آن دو شهید گرانقدر الگوی کامل برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز در راستای عدالت خواهی و پیشرفت بودند و از طرف دیگر با شهادت خود به جهان و تاریخ نشان دادند که دشمنان این انقلاب، بی‌منطق و دارای روح جنایت پیشگی و تروریسم بوده و حامیان آنان به سرکردگی آمریکا ضد حقوق بشر هستند، هرچند آن جنایتکاران با استفاده از تریبون‌های تبلیغاتی و مراکز بین‌المللی، خود را به دروغ حامی حقوق جلوه می‌دهند.

امام جمعه بوشهر با تبریک آغاز به کار دولت جدید را به ریاست جمهور و همه وزرا، افزود: امیدوارم آن ریاست محترم جمهور و هیئت دولت مشکلات موجود به ویژه رفع بیماری کرونا و اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را به طور ویژه و جهادی برطرف کرده و فضایی بر اساس عدالت، پیشرفت و خدمت هر چه تمام‌تر به مردم عزیز فراهم آورند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: دوازدهم شهریورماه سالروز شهادت بزرگ مرد مبارزه ضد استعماری ایران (رئیسعلی دلواری) و روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس است. یاد و خاطره آن مجاهد مومن را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: دلاور مردی که در زمانی که دولت مرکزی برده سیاسی اجانب بود و اکثر خواص زیر بیرق بیگانگان بودند با تأسی به قرآن کریم و سیره معصومین علیهم السلام و فتوای مجتهدین بوشهر بر ضد متجاوزان قیام کرد و حماسه مقاومت آفرید و الگوی تمام عیار برای همگان شد. وی نشان داد اعتماد به بیگانگانِ سوداگر خطایی بزرگ است و تنها راه استقلال مملکت، مقاومت است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بار دیگر تمامی مسئولان و مردم عزیز را به مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیماری کرونا توصیه می‌کنم و از مسئولان بهداشت و درمان استان تقاضا دارم در خدمت هرچه تمام‌تر به مردم گرامی و بیماران محترم توجه بیشتری کنند و در توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه داروهای مورد نیاز، تلاشی جهادی داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 31694
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار