جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
تعیین تکلیف تیم شاهین شهرداری بوشهر تا پایان هفته
ایسنا/بوشهر سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: در خصوص تیم‌داری شهرداری بوشهر نامه‌ای به مراجعه نظارتی و وزارت کشور ارسال شده است و تا پایان هفته در خصوص تیم شاهین تصمیم گیری خواهد شد.

ایمان زندی نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طول سه سال گذشته، ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و از جیب مردم برای تیم شاهین شهرداری هزینه شده است اما از قراردادها و هزینه‌ها هیچ گزارشی ارائه نشده است و اکنون نیز هیات مدیره این تیم پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اعتباری برای تیم شاهین دیده نشده و مجوز تیم‌داری شهرداری نیز یکساله بوده که به پایان رسیده است و قرار بر این بوده که بعد از پایان فصل زمینه واگذاری این تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

سخنگوی شورای شهر بوشهر یادآور شد: هیات مدیره تیم شاهین معتقدند این تیم نشاط را در جامعه افزایش و آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است از این رو بدون ارائه شفافیت و گزارش عملکرد شهرداری بوشهر باید هزینه‌های تیم شاهین را تمام و کمال بپردازد.

زندی نیا تصریح کرد: اکنون نامه‌ای به مراجعه نظارتی و وزارت کشور ارسال شده است و شورای شهر و شهرداری بوشهر بعد از پاسخ این نامه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی به هیات مدیره تیم شاهین شهرداری از جمله اینکه باشگاه ۴۹درصد هزینه را از طریق اسپانسر یا سایر روش‌ها تقبل کند و مابقی را شهرداری بپردازد، داده شده است اما آنها با لحن آمرانه شورا و شهرداری را موظف می‌دانند هزینه‌ها را بپردازند؛ هزینه‌های که هیچ گزارش شفافیت و گزارش عملکردی نیز بابت آن به مردم ارائه نشود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: شورای شهر یک نهاد نظارتی و شهرداری مجری است، شهرداری اعلام کرده است که برای اداره تیم شاهین منابع و امکانات لازم را ندارد.

زندی نیا عنوان کرد: تا پایان هفته در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر تصمیم‌ نهایی گرفته می‌شود.

وی در خصوص انتخاب شهردار بوشهر اعلام کرد: تا پایان هفته شهردار این شهر انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 31722
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار