سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اقدامات اساسی برای پشتیبانی از تولید در استان بوشهر انجام می‌شود
بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اقدامات اساسی برای پشتیبانی از تولید در استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها عزمی جدی داشته‌ایم و برنامه‌های متنوعی در دست اجرا است.

وی با اشاره به مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در سال جاری، اضافه کرد: نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس به جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق بیشتر شعار سال حمایت از تولید است که اقدامات خوبی در این زمینه در سطح کشور و استان بوشهر در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان بوشهر، احیا، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و همچنین بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی از جمله این اقدامات است.

حسینی ادامه داد: تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای تسریع و گره گشایی حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی از دیگر اقداماتی است که در حمایت و پشتیبانی و رونق بیشتر صنایع انجام گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۱ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۸ میلیارد تومان در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

وی افزود: این واحدها در زمینه ساخت کالاهای بتونی- سیمانی و گچی، بسته بندی مواد غذایی، ساخت لامپ‌های الکتریکی و تجهیزات روشنایی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، ساخت مبلمان، لوازم التحریر، ساخت و تعمیر انواع کشتی و قایق باستثنای قایق تفریحی و ورزشی، ساخت دستگاه‌ها و وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، ساخت انواع لامپ‌های الکترونیکی تیوپ و والو و سایر اجزا الکترون و غیره با اشتغال ۲۰۱ نفر در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 31747
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار