سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۲ المان شاخص شهر بوشهر نوسازی و بهسازی می‌شود
ایسنا/بوشهر سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر در خصوص شایعاتی پیرامون جابه‌جایی المان‌های شهر بوشهر گفت: جابه‌جایی این المان‌ها فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

عبدالله کردگار اظهار کرد: المان‌های واقع در نوار ساحلی به دلیل رطوبت و دمای زیاد هوا پس از مدتی رنگ و سازه آن‌ها رو به فرسودگی می‌رود که باید برای نوسازی و بهسازی آن اقدام کرد.

وی بیان کرد: با توجه به نبود امکان استقرار تجهیزات کارگاهی در جوار المان‌های بوشهر و میدان المپیک مقرر شد این ۲ المان برای مدت کوتاهی برای تعمیرات به کارگاه سندبلاست و رنگ آمیزی ساخت برود.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در این زمینه پیشاپیش با قدردانی از صبر و بردباری شهروندان سعی می‌شود تا المان‌ها پس از تعمیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل‌های استقرار خود نصب شوند.

کردگار یادآور شد: در این راستا المان میدان المپیک نیز امروز برداشته می‌شود تا در اسرع وقت نسبت نوسازی و بهسازی آن اقدام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، وی افزود: پیش از این شایعاتی پیرامون جابه‌جایی المان‌های یاد شده در فضای مجازی بوشهر مطرح شده که صحت نداشته و جابه‌جایی المان‌های بوشهر فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

انتهای پیام

کد خبر 31748
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار