سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۳۴ پروژه در شهرستان جم افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح
بوشهر- به مناسبت هفته دولت، ۳۴ پروژه در شهرستان جم افتتاح و همچنین عملیات اجرایی ۱۰ طرح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان جم اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۴۴ پروژه در شهرستان جم هستیم.

وی از افتتاح ۳۴ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۰ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان آغاز شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: پروژه ساختمان اداری و پست امداد گاز انارستان در زمینی به مساحت ۵۲۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح مسکن نیازمندان با اعتبار هر واحد ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان جم افزود: سهمیه مسکن کمیته امداد شهرستان جم ۳۲ واحد است که امروز پنج واحد تحویل شد.

گراوند با اشاره به افتتاح چمن مصنوعی حاجی آباد با ۱۲ میلیارد ریال و خانه ورزش روستایی بابا مبارکی در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار افزود: عملیات اجرایی روشنایی ورزشگاه جم با ۳۵ میلیارد ریال و عملیات ساخت چمن مصنوعی انارستان با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جم بیان کرد: ناحیه صنعتی جم قابلیت پذیرش ۴۰ واحد صنعتی و ۶۰ واحد صنفی را دارد. ناحیه صنعتی جم در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم به مناسبت هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار بوشهر و شماری از مدیران کل استانی برگزار شد.

کد خبر 31783
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار