سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
۲۵ پروژه عمرانی در سیراف افتتاح یا آغاز شد
بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی در بخش سیراف افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی بخش سیراف اظهار داشت: بابت همه تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته برای خدمت به مردم که بخشی از آنها امروز آغاز می‌شود یا به بهره برداری می‌رسد از مسئولین و کارگزاران دولت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به آمار بالای جان باختگان ناشی از شیوع کرونا و شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان، خاطرنشان کرد: علی رغم همه این مشکلات و تنگناها، فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت به مردم تداوم یافته است و تلاش شده تا مطالبات مردم به بهترین نحو ممکن محقق شود.

پاک نژاد اظهار داشت: امروز در بخش سیراف ۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: به دلیل شرایط سخت کرونایی برنامه‌های هفته دولت با محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

پاک نژاد ضمن تشریح عناوین مهم پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۷۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان در شهرستان کنگان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته دولت ۶ پروژه شهری در حوزه شهر سیراف و ۱۴ پروژه در حوزه روستایی که شامل روستاهای (شیرینو، پرک، لاورده، لاورگل و چاه مجنون) به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی نیز در حوزه عمران شهری در شهر سیراف آغاز می‌شود.

در این آئین از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته اعضا سابق شورای اسلامی دوره پنجم شهر سیراف توسط فرماندار شهرستان کنگان، بخشدار سیراف، امام جمعه سیراف، شهردار و اعضا شورای اسلامی تقدیر شد

کد خبر 31809
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار