سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۱۲۰ مدرسه در قالب ۳۶۳ کلاس درس در استان بوشهر افتتاح شد
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: طی چهار سال گذشته ۱۲۰ مدرسه در قالب ۳۶۳ کلاس درس و ۶۷ هزار متر مربع در استان بوشهر افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان عسلویه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در ششمین روز از هفته دولت سه پروژه را در شهرستان عسلویه افتتاح کردیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان در عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه بستانو با زیربنای هزار و ۸۶۷ متر و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان بیان کرد: طی چهار سال گذشته ۱۲۰ مدرسه در قالب ۳۶۳ کلاس درس و ۶۷ هزار متر مربع در استان بوشهر افتتاح شده است.

گراوند با اشاره به افتتاح پروژه تأمین آب از آب شیرین کن در عسلویه افزود: ظرفیت این پروژه هزار مترمکعب و طول خط انتقال دو هزار و ۵۳ متر و جمعیت تحت پوشش ۱۳ هزار و ۵۵۷ نفر است که هفت میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو پروژه توسعه تلفن همراه و فیبرنوری خانگی در عسلویه افتتاح و عملیات اجرایی توسعه تلفن همراه و افزایش پوشش اینترنت تلفن همراه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: امروز در مجموع ۳۴ میلیارد تومان پروژه در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 31843
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار