شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
واکنش مسی به اتفاق عجیب دیدار برزیل-آرژانتین/ چهار بازیکن دروغگو!
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از رفتار مسئولان برگزار کننده دیدار تیم ملی کشورش با برزیل و قطع بازی در دقایق ابتدایی انتقاد کرد و گفت: ما سه روز است اینجا هستیم چرا الان؟

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی که قرار بود بامداد امروز برگزار شود در حالی که دقایق ابتدایی خود را پشت سرگذاشته بود و به دقیقه ششم رسیده بود، با دخالت پلیس فدراسیون برزیل لغو شد.

این دیدار در شرایطی لغو شد که به گفته لیونل مسی، آرژانتینی ها سه روز بود وارد برزیل شده بودند اما هیچ نظارتی برای کنترل بازیکنان کرونایی روی آنها صورت نگرفته بود.

با این حال زمانی که بازی شروع شد پلیس فدرال برزیل وارد عمل شد و ادعا کرد که چهار بازیکن تیم ملی آرژانتین هنگام ورود به این کشور در مورد تست کرونای خود به مسئولان دروغ گفته اند.

واکنش مسی به اتفاق عجیب دیدار برزیل-آرژانتین/ چهار بازیکن دروغگو!

آنها عنوان کردند که این بازیکنان در انگلیس حضور داشته اند و از آنجا که انگیس در فهرست قرمز کرونایی برزیل است باید هنگام ورود به این کشور قرنطینه را رعایت می کردند.

لیونل مسی پس از رفتن بازیکنان آرژانتین به رختکن به انتقاد از رفتار برزیلی ها پرداخت و گفت: ما سه روز است اینجا هستیم و اگر قرار بود نظارتی در مورد کرونا صورت گیرد باید انجام می شد نه اینکه الان این کار صورت بگیرد.

کد خبر 32465
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار