دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
شاخص بیماران کرونایی طی روز گذشته افزایشی بوده است
تهران- فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: برخلاف الگوهای کاهشی آمار کرونا طی چهار هفته گذشته روز قبل شاهد افزایش آمار بودیم که این رشد در شاخص سرپایی و بستری‌ها دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران، با اشاره به اینکه طی هفته گذشته سرعت واکسیناسیون در تهران با سرعت خوبی در جریان بود اظهار داشت: ۱۹ مرکز در تهران به صورت شبانه روزی کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه مشارکت مراکز جامع سلامت علاوه بر شبانه روزی شدن برخی مراکز واکسیناسیون پلتفرم سازی در این امر را نشان می‌دهد گفت: جهت استقبال از امر واکسیناسیون می‌توانیم از تنوع در سبد واکسیناسیون بهره مند شویم.

زالی افزود: برخلاف چهار هفته اخیر که الگوهای آماری کرونا کاهشی بودند روز گذشته شاهد افزایش آمار بودیم این رشد در شاخص سرپایی و بستری‌ها دیده شد که می‌تواند به عنوان زنگ خطر در نظر گرفته شود و ضروری است که آمارها به دقت رصد شوند.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت بیماریابی بیان داشت: برای بالا بردن اثربخشی واکسیناسیون و پیشگیری از ورود به پیک‌های بعدی باید از زمان استفاده کرد که این کار نیازمند تأمین منابع مالی می‌باشدو در این زمینه طرح محله محور شهید سلیمانی باید مورد توجه باشد.

کد خبر 33831
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار