جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
۲ بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان وارد مدار خدمت‌رسانی شد
اهواز- فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دو بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان و همکاری علوم پزشکی اهواز وارد مدار خدمت‌رسانی به بیماران شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین تجهیز و نوسازی بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی بیمارستان «شفا» شهرستان اهواز و ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات و وضعیت‌هایی که در پیک‌های کرونایی رخ می‌دهد، یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: چون در پیک کرونایی به‌طور عمومی تخت‌های بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد و سایر بیماران از تخت بیمارستانی محروم می‌شوند

وی با یادآوری اینکه در بیمارستان‌های خوزستان در پیک اخیر کرونا وضعیت نامطلوبی داشته و پر از بیماران شده بودند، بیان کرد: بنا به درخواست رئیس علوم پزشکی اهواز، سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در این زمینه ورود و تلاش کرد و در بخش درمان نیز کمک خودش را انجام داد.

سردار شاهوارپور از وارد مدار کردن دو بیمارستان در اهواز خبر داد و افزود: مجموعه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، بیمارستان‌های طالقانی و شفا را وارد مدار خدمت‌رسانی به بیماران کرد؛ بیمارستان طالقانی مدتی تخلیه شده و از آن استفاده نمی‌شد که توسط نیروی زمینی سپاه تعداد ۱۰۰ تخت در این بیمارستان مستقر شده و اکنون از آن بیمارستان استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، فرسودگی تأسیساتی را دلیل خروج بیمارستان شفا از ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: بنا به درخواست علوم پزشکی اهواز وارد عمل شده و رایزنی‌هایی نیز صورت گرفت و با کمک مجموعه علوم پزشکی و گروه‌های جهادی، کاری را که باید در ۶ ماه انجام می‌شد کمتر از ۲ ماه و بدون تعطیلی برای بازسازی بیمارستان شفا انجام شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی، بازسازی بیمارستان‌ها را یکی از موضوعات مهم و ضروری دانست و بیان کرد: در بخش تجهیزات پزشکی به‌ویژه تخت بیمارستان و نیازهای که اتاق بیمار دارد، تعداد ۱۰۰ تخت آماده بهره‌برداری شده است؛ همچنین در بخش کادر درمان تعدادی از افراد بخش کادر بهداشت و درمان سپاه و بسیج جامعه پزشکی در این بیمارستان استفاده شده تا در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بهداشت و درمان، خدمات درمانی برای بیماران توسط سپاه در این بیمارستان انجام شود.

شاهوارپور با تأکید بر اینکه در صورت وقوع پیک جدید کرونا در خوزستان ظرفیت بیمارستان شفا توسعه می‌یابد، گفت: امید است که هرگز پیک کرونای دیگری در استان نداشته باشیم و این بیمارستان برای بیماران عادی استفاده شود.

کد خبر 35326
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار