جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید تقویت شود
بوشهر- رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر لزوم گره‌گشایی از مسائل و مشکلات رسانه‌ها گفت: جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان صبح سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: این استان مردمی ولایت‌مدار و انقلابی دارد و رئیس‌علی دلواری به عنوان نماد مقاومت کشور از این دیار است.

وی با اشاره به نگاه ویژه امام جمعه بوشهر به حوزه رسانه خاطرنشان کرد: مهمترین رکن تحول در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ها و اقتصادی در استان بوشهر وجود یک نماینده ولی فقیه رسانه‌ای است.

رئیس سازمان بسیج رسانه به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه برای مدیریت افکار اشاره کرد و ادامه داد: در مقابل این تهاجم فرهنگی، رسانه‌های ما نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

وی از بسیج رسانه به عنوان یکی از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب نام برد و اضافه کرد: بوشهر از استان‌های برتر در حوزه بسیج رسانه است و فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفته است.

محمدیان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به دنبال پیگیری مسائل جامعه باشند افزود: امیدواریم شاهد گره‌گشایی از مشکلات حوزه رسانه باشیم که در شهر و استان خود در خط مقدم هستند.

کد خبر 36951
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار