جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
امروز شرایط به گونه‌ای نیست که در جریان رویدادها قرار نگیریم
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با امام جمعه بوشهر گفت: در مجموعه این وزارتخانه تلاش می‌شود در راستای توانایی و تقویت رسانه‌ها به ویژه در گستره محلی و استانی به قدر کفایت عمل شود.

به گزارش ایسنا، فرشاد مهدی‌پور روز سه شنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان بوشهر، در نشستی با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر که با همراهی عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه صورت گرفت، گفت: واقعیت این است که امروز موقعیت رسانه‌ای در کشور از یک همتزاری واحد برخوردار شده و فضای مجازی محیط را به شدت چسبنده و نزدیک کرده است.

وی در همین رابطه افزود: امروز شرایط به گونه‌ای نیست که در جریان رویدادها قرار نگیریم و همه ما نقش‌آفرینان بازی بزرگ در سپهر رسانه‌ای قرار داریم و به طور یقین بوشهر با همت مسئولان رسانه‌ای در افق تراز تولید محتوا در کشور به عنوان یک دستور کار روشن برای حوزه رسانه قرار می‌گیرد.

مهدی‌پور یادآور شد: می‌توان این انتظار را داشت که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رسانه‌های کشور از شرایطی بالنده‌تر، پویاتر و غنی‌تر برخوردار شده و حرکت رو به جلو رسانه‌ها از شتاب بیشتری برخوردار شود.

معاون مطبوعاتی، توان تاریخی، ادبیات گذشته، بنیه فکری مناسب، منابع مالی و پشتیبانی و منابع انسانی مولد را از جمله مولفه‌های مهم رسانه‌ای در استان‌ها دانست و گفت: در بوشهر هر سه این مولفه‌ها به قدر کفایت وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استان بوشهر از نوعی مجاهدت و مقاومت تاریخی برخوردار است و به‌عنوان یکی از نمادهای مقاومت در کشور شناخته می‌شود، یادآور شد: این استان از نظر تاریخی در تاریخ جدید، نقش آفرینی‌های مهمی داشته و سرلوحه جریان‌های مقاومت است.

معاون مطبوعاتی در پایان گفت: استان بوشهر از نظر دسترسی به ساحل، همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس، منابع مالی، ارتباطات و زیرساخت‌ها، از ویژگی‌های ممتازی برخوردار بوده و با داشتن نیروی انسانی در حوزه ارتباطات و رسانه صاحب تفکر است.

شایان ذکر است، حضور در همایش «رسانه مطالبه‌گر» و نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان است.

انتهای پیام

کد خبر 36977
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار