جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
روش تهاتر برای رفع مشکلات پیمانکاران در استان بوشهر استفاده شود
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: روش تهاتر برای رفع مشکلات پیمانکاران طرح‌های عمرانی در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های مهمی در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان برای سرمایه‌گذاری اضافه کرد: به منظور توسعه سرمایه‌گذاری در استان، موافقت اصولی باید بر اساس ظرفیت شهرک‌ها صنعتی، معادن و مناطق ویژه اقتصادی صادر شود.

استاندار بوشهر تسریع در روند صدور مجوزها و پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران ادامه داد: باید نیروهای بومی استان بوشهر در بخش‌های تولیدی، سرمایه‌گذاری و معادن بکارگیری شود.

وی اشتغال نیروهای را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مجوز سفر دوم لنج‌های باری استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شده و از اول بهمن سفر لنج‌های صیادی و تجاری تنها با ملوانان بومی استان انجام می‌شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر استفاده پیمانکاران پارس جنوبی از نیروهای بومی افزود: پیمانکاران باید از ظرفیت شرکت‌های بیمه استان استفاده کنند و حساب بانکی آنان نیز باید در بانک‌های استان ایجاد شود.

وی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را توسعه صنایع دریایی دانست و بیان کرد: در این راستا اعتبارات خوبی تصویب شده که برای جذب آن باید تلاش جدی صورت گیرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: سهم هر شهرستان در تأمین منابع بانکی باید تعیین و مشخص شود و جذب منابع بانکی و اجرا مشاغل خرد باید مورد توجه قرار گرفته و از روش تهاتر باید مشکلات پیمانکاران مجری طرح‌های عمرانی برطرف شود.

کد خبر 39655
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار