جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مسئولین برای رفع محرومیت استان بوشهر تمام توان خود را کار گیرند
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه مسئولین استان بوشهر امکانات، تجربیات، نیروی انسانی خود را برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم استان بوشهر به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی اظهار داشت: در کشور جمهوری اسلامی ایران انسجام میان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و مجامع دانشگاهی در راستای رفع هر نوع تهدید به‌ویژه برای رفع تهدید سلامت وجود دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع سلامت افزود: سلامت جوامع و همواره مورد تهدید قرارگرفته است.

سردار رزمجو اضافه کرد: شرایط سخت جامعه در اپیدمی کرونا برای همه مبرهن است ولی زیباترین جلوه‌های انسجام ملی در برهه‌های مختلف در جریان مقابله با کرونا شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه به‌ویژه مدافعین سلامت با هر توانی در زمان شیوع کرونا تا پای جان ایستادند که نتیجه آن وضعیت آرام کنونی است

وی با بیان اینکه شاهد محرومیت‌های زیادی در روستاهای استان بوشهر هستیم افزود: یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی است که شایسته و نیکوست این خدمات‌رسانی در مناطق روستایی و محروم صورت گیرد.

بوشهر در ایام کرونا خوش درخشید

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه دستگاه‌ها امکانات، تجربیات، نیروی انسانی خود را برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم استان بوشهر به کار گیرند.

سردار رزمجو اضافه کرد: وقتی توان همه دستگاه‌های اجرایی در کنار هم جمع می‌شود تولید قدرت خوب می‌کنند که نتیجه آن خدمت‌رسانی و رفع محرومیت است.

وی با بیان اینکه کرونا هم تهدید بود و هم فرصت تصریح کرد: استان بوشهر با وجود کمبود امکانات در زمان شیوع کرونا خوب درخشید.

سردار رزمجو اضافه کرد: کرونا موجب شد هماهنگی در بین دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، جامعه دانشگاهی و مردم استان بوشهر افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مسئولین نیروی انسانی و تجهیزات برای درمان و خدمت‌رسانی به مردم مثل گذشته پای کار آورند خاطرنشان کرد: مسئولین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را برای برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج پای کار آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رؤسای بیمارستان‌های استان در سالن این سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 39997
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار