یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۱۱۸ باند مجرمانه در استان بوشهر منهدم شد/ دستگیری ۳۶۱ سارق
بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری ۳۶۱ سارق در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۱۱۸ باند مجرمانه در استان بوشهر شناسایی و منهدم شده است.

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با همکاری مردم در نقاط مختلف استان بوشهر و توجه به توصیه‌های پلیس و انجام اقدامات پیشگیرانه شاهد کاهش وقوع جرایم خشن در استان هستیم.

وی با اشاره به کاهش هشت درصدی وقوع جرایم خشن در سال جاری بیان کرد: طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه در استان بوشهر هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشفیات ۱۰۱ درصدی سرقت به عنف در استان خبر داد و اضافه کرد: وقوع قتل در استان بوشهر ۲۱ درصد کاهش یافته و میزان کشفیات آن ۱۵۸ درصد بوده که تعدادی از کشفیات مربوط به سنوات قبل است.

کشف ۹۴ درصد سرقت‌ها

وی میزان کشف به وقوع در سرقت‌ها را ۹۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: طی این مدت میزان کشفیات کلاهبرداری به وقوع آن ۹۱ درصد و کشفیات جعل ۹۵ درصد بوده است که در میزان وقوع چهار درصد کاهش را شاهد هستیم.

سهرابی از کشف و انهدام ۱۱۸ باند مجرمانه در جرایم سرقت در استان بوشهر طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: ۳۶۱ سارق و ۱۷۵ نفر خریدار اموال مسروقه طی این مدت در استان دستگیر شده است.

وی با اشاره به کشف هزار و ۲۴۴ فقره سرقت در استان طی این مدت افزود: میزان سرقت‌ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.

کد خبر 40569
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار