یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ رستم‌پور صبح پنجشنبه در نشست با سرپرست سازمان امور مالیاتی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت شهرها نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: همه مدیران می‌توانند مملکت را به مرحله تحول خواهی برسانند و اداره امور مالیاتی می‌تواند در این مسیر نقشی اساسی بر عهده داشته باشد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر به نقش اداره کل امور مالیاتی در کمک به دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: اداره امور مالیاتی با اخذ مالیات و تقسیم عادلانه و برگشت آن به شهرداری‌ها می‌توان نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

وی پیشرفت شهرها به خصوص تکمیل پروژه‌ها و سپس تعریف پروژه‌های جدید را از برنامه‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: همکاری دو جانبه بین دفتر امور شهری و اداره کل امور مالیاتی برای هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده در شهرداری‌ها بسیار مهم است.

رستم‌پور تصریح کرد: باید تلاش کنیم که نتیجه این اقدامات باعث انسجام بیشتر و عملکرد بهتر در مدیریت شهری استان و به تعالی رساندن برنامه‌های مورد نظر رئیس جمهور برای خدمت صادقانه به مردم شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز شهری و رفع آلایندگی در شهرها، اضافه کرد: شهرداری‌ها ویترین عملکرد دولت هستند و باید هرچه بهتر خدمات خود را برای آسایش و رفاه عمومی ارائه دهند.

محمدجواد رستمی مدیر کل سازمان امور مالیاتی استان نیز در این نشست در ارتباط با برگشت ۹ درصد ارزش افزوده گفت: نظر مجموعه ما، در این زمینه مثبت است و با جدیت کامل، پیگیر موضوع هستیم.

کد خبر 40570
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار