شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۵۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در بوشهر توزیع می‌شود 
ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح "اطعام مهدوی" با پخت ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در ۳۰ آشپزخانه ساسر استان برای توزیع میان نیازمندان خبر داد.

محمد رضا میری،  در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، با تاسی از سیره عملی ابوالایتام مولی علی (ع)، کمیته امداد با کمک خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی، در جهت مساعدت به رفع بخشی از نیازهای معیشتی و نیازهای اساسی نیازمندان و خانواده‌های معزز مورد حمایت امداد، طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در طول این ماه پر خیر و برکت انجام می‌دهد.

وی در ادامه افزود: یکی از طرح‌های این نهاد فراهم آوردن زمینه اطعام و افطاری با شعار "اطعام مهدوی" برای نیازمندان و خانواده‌های معزز تحت پوشش است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در این روش نسبت به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم و توزیع آن در بین خانواده‌های مورد حمایت امداد اقدام می‌گردد.

میری خاطرنشان کرد: با راه اندازی ۳۰ آشپرخانه در سراسر استان با همت و همکاری مسئولان، خیران و نیکوکاران، از هم اکنون تا پایان ماه مبارک ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در صورت عدم وجود محدودیت‌های کرونایی، با دعوت از خانواده‌های مورد حمایت امداد (ایتام و نیازمندان) به تالارها و مساجد در ایام مناسبتی ماه مبارک مانند: ایام شهادت، میلاد، لیالی قدر و ... سفره ه‌های اطعام و افطاری برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: همچنین توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی و نیازمندی‌های دیگر به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، که در طول ماه مبارک بین ۴۴ هزار خانوار (۹۰ هزار مددجو) توزیع می‌شود.

میری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیات خیرخواهانه و مشارکت فعال مردم، خیرین و مسئولین در برنامه‌های ماه مبارک رمضان سال‌های گذشته، شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی را نیز به شرح زیر اعلام نمودند:

۱) شماره حساب: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره)

۲) شماره کارت مجازی: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰،

۳) شماره شبا:IR ۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره)

۴) شماره گیری کد USSD: #۱*۰۷۷*۸۸۷۷*

۵) اهداء کمک‌های غیرنقدی (کالایی) از طریق تحویل آن به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان

انتهای پیام

کد خبر 44624
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار