جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
پیام دعوت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

خارگ : در آستانه روز قدس؛ دکتر محسن واعظ زاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ با صدور پيامي آحاد مختلف مردم را به شركت در راهپيمايي دعوت كرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :و به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحدخارگ؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف رهبر کبیر انقلاب با دوراندیشی و جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نام روز قدس نام‌گذاری شده که برای همیشه باید پاس داشته شود.
انتخاب روز قدس یکی از تدابیر اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین، پایه گذار مقاومت شد و به عنوان روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین و روز استقامت و عدالتخواهی دنیای اسلام شناخته می شود.
روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر، ظلم، اشغالگری و روز پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر قدرت های اسکتباری دنیا است که باید با حضور پرشور خود در این مراسم بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دهیم.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از آحاد مردم آزاده، شریف و همیشه در صحنه جزیره خارگ دعوت می نمایم تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور باشکوه داشته باشند و انزجار خویش را از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس آزادی قدس شریف به نمایش گذارند.
محسن واعظ زاده
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ

کد خبر 45399

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار