جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
پیام تسلیت فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام 15خرداد

خارگ : سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ طی  پیامی رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به مردم انقلابی و ولایت مدار جزیره خارگ  تسلیت گفت

به گزارش خارگ آنلاین :سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ طی  پیامی رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به مردم انقلابی و ولایت مدار جزیره خارگ  تسلیت گفت

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند   
 مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید او  ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

چهاردهم خرداد سال ١٣٦٨ حکایت از غروب خورشیدی دارد که نهضتش فریاد رویش بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام بود.
کسی که با آمدنش هر آن چه جهل و تیرگی و تباهی را از دل امت اسلام زدود و با نفس الهی خود جانی دوباره به پیکر ملت ایران هدیه کرد.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. قیام مردمی 15 خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال 57 را موجب شد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی نا گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه‌های زلال خود به نظاره نشستند.

بر خود لازم می دانم سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف جزیره خارگ تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم  با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، زیر پرچم و  فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

 

سرهنگ حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 46610

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار