جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کاروان زیر سایه خورشید در استانداری بوشهرحضور یافت
بوشهر- خادمان کاروان زیر سایه خورشید با استقبال استاندار بوشهر و معاونین وی وارد استانداری شدند و در جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کانون جوانان و نوجوانان و مسئول ستاد زیر سایه خورشید کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر شنبه شب در این مراسم با اشاره به پانزدهمین سال برگزاری جشن‌های میلاد امام رضا (ع) در بوشهر گفت: استان بوشهر مفتخر به این است که برای سه سال پیاپی به عنوان تشکل برتر در برگزاری طرح زیر سایه خورشید کشور انتخاب شده است.

اکبر قائدی ادامه داد: به آب اندازی کشتی تمام ایرانی در اسکله صدرا، آزادی ۳۰ زندانی، گذر خدام در مناطق صعب‌العبور و حضور در پاسگاه محیط بانی مُنْدْ، بازدید و تقدیر از بیش از ۴۰ خانواده شهید، نیازمند و جانباز، تجلیل از مادران دهه هفتاد و شصت که بیش از ۳ فرزند دارند، تجلیل از جهادگران سلامت، حضور در پایگاه‌های نظامی و همچنین منازل اهل سنت از اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر با حضور خدام رضوی بوده است‌.

مسئول کاروان اعزامی از مشهد مقدس نیز در این مراسم اظهار کرد: امسال پانزدهمین سال برگزاری جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور ۶۵ کاروان حامل پرچم متبرک رضوی در کل کشور است و خادمان امام رضا علیه‌السلام در بازدید از ۲ هزار نقطه معین شده کشور در ۱۱ هزار برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

کاروان زیر سایه خورشید در استانداری بوشهرحضور  یافت

امیر بناییان اضافه کرد: این حرکت مردمی بزرگترین کار فرهنگی کشوری است که با هدف گسترده شدن صحن و سرای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در حال برگزاری است.

بناییان ادامه داد: در استان بوشهر نیز این کاروان در روستاها و شهرهای ده شهرستان حضور داشته و ۲۰۰ برنامه فرهنگی رو به سرانجام رسانده و این پرچم گردانی با استقبال کم نظیری مواجه بود.

وی در پایان اضافه کرد: ۲ فرماندار، ۲ مدیرکل و ۱ معاون فرماندار هم اکنون در استان بوشهر خادم افتخاری آستان مقدس رضوی هستند.

در جریان این مراسم از استاندار بوشهر و معاونین وی به پاس خدماتشان با اهدای تبرکی تقدیر شد.

کد خبر 46836
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار