سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ظرفیت اشتغال‌زایی در صنایع دریایی استان بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع دریایی صدرا می‌تواند اشتغال‌زایی بالایی برای استان داشته باشد که با ظرفیت پایینی در حال کار است.

عبدالکریم جمیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از جمله موضوعاتی که در نشست با معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، موضوع شرکت ایران صدرا بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه که مدیرعامل ایران صدرا و قائم مقام این شرکت نیز حضور پیدا کردند با هماهنگی انجام گرفته موضوع بررسی و حل مسائل بین مجموعه شرکت نفتی و شرکت ایران صدرا مورد گفتگو قرار گرفت.

وی گفت: شرکت ایران صدرا از شرکت‌های معتبر و با سابقه است که کارهای بزرگی در شمال و جنوب انجام داده است و پایگاه این شرکت در بوشهر در ساخت و تعمیرات کشتی، ساخت سکوهای نفتی کارنامه خوبی دارد.

وی بیان کرد: شرکت ایران صدرا می‌تواند اشتغال زایی بالایی برای استان بوشهر داشته باشد که در حال حاضر با ظرفیت پایینی در حال کار کردن است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که مسائل مختلف این شرکت را با معاون وزیر نفت مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا این شرکت بتواند با ظرفیت بالاتر به فعالیت ادامه دهد و اشتغال زایی بیشتری ایجاد کند.

وی ادامه داد: شرکت نفت برای این منظور می‌تواند پروژه‌هایی تعریف کند و شرکت ایران صدرا در پروژه‌های سکوهای نفتی به عنوان طرف قرار داد باشد.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین تلاش ما بر این بود تا مطالبات و مسائلی که وجود دارد مورد بررسی قرار بگیرد و حل شود تا این شرکت بتواند تحرک بیشتری داشته باشد و با افزایش ظرفیت کار خود، اشتغال بیشتری را در منطقه ایجاد کند.

جمیری یادآور شد: خوشبختانه در این جلسه توافقات خوبی انجام شد و امیدوارم که با حمایتی که از سوی مجموعه شرکت ملی نفت و با توافقات و قول‌های داده شده و آمادگی که از ناحیه شرکت ایران صدرا بود، شاهد ارتقا این شرکت در اشتغالزایی در استان بوشهر باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در زمینه‌های مختلف در جهت رفع و مشکلات و موانع این شرکت گام‌های بلندی در سطح ملی برداشته شود.

کد خبر 47385
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار