سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر

حجت الاسلام کارگر امام جمعه ولایی جزیره خارگ طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و ولایتمدار جزیره خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ حجت الاسلام کارگر طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و ولایتمدار جزیره خارگ تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید. عطر دل انگیز ایمان در دلها به مشام میرسد. گل بوته های صبر و مبارزه با نفس در جانها شکفته میشود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد.

عید فطر زمان شکفتن گلهای ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند، آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان ها است.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین و با امید بر استجابت و پذیرش نیایش ها و مناجات این ضیافت الهی، حلول ماه شوال المکرم و خجسته عید سعید فطر، عید عبادت و بندگی و بازگشت به فطرت زلال الهی را  محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همه مسلمین جهان، هم ‌میهنان فهیم، به ‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور جزیره مقاوم خارگ ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سعادت و رستگاری همگان را از درگاه ایزد متعال مسئلت  می نمایم.

محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقاوم خارگ

کد خبر 62337

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار