دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مسئولان بیشتر از قبل در بین مردم حضور پیدا کنند
بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: مسئولان در این شرایط مشکلات سخت معیشتی بیشتر از قبل در بین مردم حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز عید قربان در خورموج با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان عید بندگی خدا، غلبه بر هوای نفس، و قربانی کردن جان و مال در برابر خداوند سبحان است.

امام جمعه دشتی اضافه کرد: حضرت ابراهیم بدون تردید، ترس و وحشت و با حال آرامش از عهده امتحانات سخت الهی سرافراز بیرون آمد و ما هم باید تلاش کنیم در همه امتحانات زندگی سربلند باشیم.

وی با تبریک آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم افزود: امیدوارم هرکس از هر حرکتی که برای بزرگداشت غدیر می‌تواند دریغ نکند. خدا را شاکریم که امروز به برکت خون شهدا از نعمت گران قیمت ولایت فقیه به عنوان شعبه‌ای از ولایت اهل بیت (ع) برخوردار هستیم و این نعمت بزرگی است که شاید تا پایان عمر از شکرگزاری آن ناتوان باشیم.

زاهددوست بیان کرد: ولی امر مسلمین در پیام ارزشمند و راهگشای خود به حجاج بیت‌الله الحرام فرمودند: وحدت مسلمانان یکی از دو پایه اساسی حج است که اگر با معنویت مؤمنان توأم باشد موجب عزت امت اسلام و ذلت و خواری دشمنان می‌شود.

لزوم پیگیری مشکلات مردم

وی تاکید کرد: امروز مردم با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر مدیر، مسئول یا حتی امام جمعه‌ای به این مشکلات ورود نکند یا خدایی ناکرده نسبت به این مشکلات بی تفاوت باشد او در واقع مدیر یا امام جمعه مردم نیست.

امام جمعه دشتی گفت: از مسئولان و مدیران تقاضا می‌کنم که در این شرایط مشکلات سخت معیشتی بیشتر از قبل در بین مردم حضور پیدا کنند، پای درد دل مردم بنشینند و منافع شخصی خود را در راه رفع مشکلات مردم فدا کنند.

وی تصریح کرد: شهدا جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند ما هم امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید آبروی خود را فدای انقلاب و مردم کنیم.

زاهددوست افزود: عزت امروز ایران و ایرانی با گذشته قابل مقایسه نیست و این به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهداست که ما باید قدر این انقلاب الهی و قدر نعمت بزرگ ولایت فقیه و قدر این دولت انقلابی را بدانیم و خداوند را شاکر باشیم.

کد خبر 47711
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار