شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
بخشدار ویژه خارگ در پیامی سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، را تبریک گفت.

خارگ : بخشدار ویژه خارگ در پیامی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین، متن پیام محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیزبه میهن اسلامی به شرح ذیل است:

الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

آزادگان در زمره‌ی بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هست.

آزادگان با استقامت و پایداری و پایمردی خویش به بنیانی مرصوص مبدل گشته‏‌اند که نه تهدید ابرقدرت‌ها آنان را به هراس می‌‏افکند و نه از محاصره‏‌ها و کمبود‌ها به فغان می‏‌آیند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و والامقام در این راه پرعزت، ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت مومن و آزاده ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار جزیره راهبردی خارگ، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان سلحشور و عزیز تبریک می‌گویم و معتقدم که تکریم و تجلیل از حماسه‌های جاودانه این عزیزان باید همواره در شمار برنامه‌های فرهنگی این منطقه باشد.

کد خبر 49302

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار