جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت هفته دولت

خارگ : حجت الاسلام ولمسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان تلاشگر مجموعه‌های دولتی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین؛ امام جمعه جزیره خارگ، حجت الاسلام و المسلمین کمالی به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی خطاب به دولت مردان جزیره خارگ دادند که متن آن به شرح ذیل می باشد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته اول شهریورماه هر سال یادآور فداکاری‌های فرزندان خدمتگزار، پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» است. بزرگ‌مردانی که خدمتگزاری بی‌ادعا به مردم؛ سیره، منش و روش آنان بود و تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند و آباد انجام دادند، شایسته تکریم و قدردانی است.

معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای بزرگوار برای ما متجلی شده همواره روشنی‌بخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در رسیدن به اهداف توسعه و کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کردند.
 
بی‌شک شهادت این عزیزان، همواره الهام‌بخش کوشش‌ها و خدماتی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی‌جویی و کمال‌یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می‌دهند.


به نوبه خودم از تلاش‌های دولت‌مردان عزیز در سطح کشور و بالأخص در جزیره خارگ، بخشدار ویژه خارگ و کارکنان ارجمند مجموعه‌های دولتی در امر خدمت به مردم شریف جزیره خارگ تشکر کرده، توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه حضرت باریتعالی خواهانم.

شیخ موسی کمالی

امام جمعه جزیره خارگ

کد خبر 49612

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار