شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۱۷۳ برنامه هفته بسیج در گناوه اجرا می‌شود
گناوه- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در هفته بسیج ۱۷۳ برنامه در سطح شهر، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل که به دست ایشان کاشته شد و امروز به درخت تناوری مبدل شده که در اقتدار و امنیت کشور نقش بسزایی دارد و انسان‌های مخلص و پاکی را در دامن خود پرورش داده که در تمام زمینه‌ها خدمتگزار ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بیان کرد: با همکاری مجموعه فرهنگی سپاه ناحیه گناوه و بسیجیان شهرستان اجرای ۱۷۳ برنامه در سراسر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در هفته بسیج اجرا می‌شود که ۸۱ برنامه شاخص است.

وی گفت: نشست بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس با امام جمعه گناوه، غبارروبی گلزار شده در گناوه و بخش ریگ، برگزاری زیارت عاشورا در گلزار شهدا، تجمع بسیجیان در رزمایش اقتدار بسیجیان به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

۱۷۳ برنامه هفته بسیج در گناوه اجرا می‌شود

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: از همه مسئولان ادارات برای حضور در برنامه‌های شاخص و همکاری در اجرای برنامه‌ها دعوت می‌شود.

اجرای برنامه محله اسلامی در گناوه

وی با اشاره به اجرای برنامه محله‌های اسلامی در شهرستان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه اندازی «محله‌های اسلامی» برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان برنامه‌های این ابلاغیه آغاز شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه افزود: در راستای اجرای این ابلاغیه برنامه‌های خوبی در حال اجرا است که جهت اجرای بهتر، همکاری بیشتر مدیران و مسئولان ادارات با مجریان این طرح لازم است.

وی گفت: کسانی که در این طرح گمارده شدند برای حل مشکلات و خدمات به مردم داوطلبانه همکاری و برای حل آنها به ادارات مراجعه می‌کنند لذا مدیران و کارکنان در زمان مراجعه این افراد به ادارات برای حل مشکلات مردم همکاری‌های لازم را داشته باشند.

کد خبر 52539
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار