شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
قاتل فراری در دشتستان ۷ ساعت پس از قتل دستگیر شد
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل فراری در کمتر هفت ساعت پس از ارتکاب قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرهاد آراوند ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۱۹ ساله در یکی از محله‌های شهر برازجان، مأموران بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و رصد دوربین‌های مدار بسته خیابان‌های اطراف و با هماهنگی قضائی سه نفر از ضاربان را در سطح شهر برازجان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: سه نفر متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی و تحقیقات صورت گرفته بر قتل جوان ۱۹ ساله توسط شخص دیگری معترف شده که مأموران، قاتل فراری که در درگیری متقابل زخمی شده بود را در یکی از مراکز درمانی شهر برازجان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان یادآور شد: متهم علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد که همراه دیگر افراد مرتبط با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ آراوند خاطر نشان کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند تا بتواند مأموریت‌های خود را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته ارائه کند.

کد خبر 52544
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار