دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
میانگین سن ازدواج در کنگان ۳ سال افزایش یافته است
بوشهر- مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: طی دهه اخیر میانگین سن ازدواج در شهرستان کنگان سه سال افزایش‌ یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا آرتا صبح سه شنبه در کارگاه آموزشی جوانی خانواده اظهار داشت: میزان طلاق در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ در شهرستان کنگان به میزان ۱۰.۶ درصد افزایش و ازدواج به میزان ۷.۶ درصد کاهش داشته است.

مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان بیان کرد: با توجه به نسبت ازدواج به طلاق در شهرستان که ۲.۵ است، تقریباً از هر دو زوجی که به جمعیت ازدواج‌کرده‌ها اضافه می‌شود یک نفر از این جمعیت خارج می‌شود.

آرتا بابیان اینکه افزایش سن ازدواج احتمال ناباروری زوجین و از دست دادن فرصت درمان را بالا می‌برد تصریح کرد: در شهرستان کنگان در طی دهه اخیر میانگین سن ازدواج آقایان و خانم‌ها سه سال افزایش‌یافته است.

کارگاه آموزشی جوانی جمعیت توسط کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده، کارشناس سلامت روان، کارشناس مامایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن جلسات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد و در در حاشیه این کارگاه آموزشی مریم بیژنی کارشناس سلامت روان به پیامدهای تک‌فرزندی در خانواده و جامعه اشاره و ملیحه احمدی کارشناس مامایی در خصوص عوارض و مشکلات سقط‌جنین و ناباروری مطالبی را ارائه کرد.

کد خبر 52598
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار